Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


9 augustus 2010

Re-bag

Het eerste weekend van oktober is het Textielweekend in Tilburg. Tijdens dit weekend zijn er heel veel activiteiten, waaronder leuke workshops en tentoonstellingen. Ook het Re-bag project is onderdeel van dit weekend. Het is de bedoeling dat je, geinspireerd door oude materialen (die te kleine trui, dat oude bloemetjesgordijn, etc etc) knutselt tot je een lap van 40x90 cm hebt gefabriceerd en deze opstuurt/inlevert voor 10 september. Hiervan maakt Kant social design mooie schoudertassen, die tijdens het Textielweekend verkrijgbaar zijn.

Wat deed ik...
Ik nam: een oud bloesje, trui en broek... en een lap stof die ik tijdens het spitten ook nog tegenkwam. Knipte alles aan flarden en daaruit kwam dit:
En zo ontdekte ik dat wol stikken en omzomen toch best lastig is. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn naaimachine. Er kwamen enorme stukken pluis in het spoelhuis... Ik ben benieuwd wat de dames van Kant allemaal gaan maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten