Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


28 augustus 2010

Zakdoekenzakje

Gevraagd werd: een klein afscheidskadootje voor collega "M", omdat ze vast wel wat traantjes zal laten inclusief zakdoekjes en de 1e letter van haar naam...

2 opmerkingen:

  1. oh deze is ook mooi.. had wel een ander variant gezien in blogland....maar deze nog niet...
    Is er een werkbeschrijving van ? Erguhh mooi en leuk kado....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Ik heb er geen werkbeschrijving van, vooral gewoon wat geprobeerd en uiteindelijk halverwege nog bedacht dat een klepje in M-vorm ook wel leuk was (anders had ik die in velours erop gemaakt). Wellicht als ik er nog eens eentje freubel... dat ik dan foto's maak en een tutorial schrijf!

    BeantwoordenVerwijderen