Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


21 november 2010

Na lange tijd weer eens een update...

Ik ben de afgelopen tijd erg druk, niet alleen met allerlei spullen maken maar ook met een heleboel uitzoekwerk voor mijn webshop. Kost veel tijd maar het is wel leuk allemaal!

Wat maakte ik zoal?

- Een stuk grotere zus van het eerder gemaakte appeltasje:




















- Slingers:

























En ik knipte heeeeel veel...


















voor een projectje waarover binnenkort meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten