Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


7 februari 2011

Long time no blog!

Lang geleden dat ik hier een berichtje postte... Niet dat ik stilzat!

Ik maakte een voorraad slingerpostjes, voor op een voorjaarsfair. Heb je nog ideeen heeft om de presentatie op te leuken, dan hoor ik het graag!!!
Ik heb nu een kartonnen bak gemaakt en die bekleed met inpakpapier, maar dat is echt niet stevig en beschadigt gauw. Elk slingertje is verpakt in cellofaan met een klein kaartje erbij, daarover ben ik wel tevreden.

















Ik schilderde vrolijke vogelhuisjes, die komen in de tuin te hangen:

















En voor de secret santa maakte ik (in november al) een setje Hollandse placemats met bestekzakje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten