Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


3 november 2012

KreaDoe / breien

Gisteren was het ideaal herfstweer om naar de KreaDoe te gaan! Ik was er nog nooit geweest, wel een beetje voorbereid op 'huishoudbeurs-gehalte' maar al in de trein kwam ik erachter dat er veel vrouwen met (jawel) boodschappenkarretje ook op weg waren naar de Jaarbeurs...
Goed, qua publiek dus vergelijkbaar. Er stonden heel veel kaarten- en scrapbookstands, dus dat viel wat tegen. Weinig leuke stofjes te vinden. Er waren wel veel leuke workshops te volgen; wij gingen naar het Breiplein om een mutsje te breien voor het goede doel! Het was wel erg lang geleden dat ik in de breipennen klom, dus echt ff oefenen hoor! Daarnaast had ik alleen 'recht' gebreid, en heb daar nu averecht bij leren breien.

Ik maakte het rechter exemplaar (ietsjes te grote pompon, haha!)

Nu verder oefenen en al denken aan..... een col, handwarmers, bloempothoes, ...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten