Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


14 januari 2011

2 verlate Secret Santa's

De persoon die mijn SeSa-kadootje ontvangt, heeft dit nog steeds niet in haar bezit. Ik verstuurde het al een tijdje voor de kerst, maar omdat zij in het buitenland woont had ze een constructie bedacht om de verzendkosten laag te houden en laat ze het pakje deze week door haar dochter meenemen. Als ze het heeft ontvangen, post ik wat ik hiervoor gemaakt heb!

Verder was mijn SeSa wat vertraagd, en ontving ik mijn pakje vandaag! Leuk toch, verlate kadootjes :)
















Ik kreeg ten eerste een heerlijk ruikend pakje, al voordat ik het openmaakte kwam er een lekker luchtje uit :) Toen zag ik waar het vandaan kwam: heerlijke theetjes! Verder nog lekkere gezichtsmaskertjes, een mottenzakje, een mooie theedoek en een lief vingerpopje. Bedankt Maandagdaandag!

1 opmerking:

  1. Zeker leuk een verlaat kerst cadeautje:)
    Mijn zoon kreeg deze week ook de winterthee van de leerlingen uit Duistland waar ze een uitwisseling mee hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen