Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


14 januari 2011

Afgelopen week...

Maakte ik een theemuts voor over een theepot van maarliefst 3 (!!!) liter!





En haalde ik een doos vol met superleuke stoffen op bij NoeKs. Ze is bezig geld in te zamelen voor het KWF en tegelijkertijd hard aan het trainen om die berg te gaan beklimmen. Eind vorig jaar hield ze een veiling, en hoewel ik net iets te laat was stelde ze voor mij ook zo'n leuke stoffendoos samen. Wat zal ik daar toch allemaal eens van gaan maken....?
Enne... houd haar blog in de gaten, want ze is van plan met nog meer leuke acties te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten