Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


7 januari 2011

Slingers, slingers en nog eens slingers

Het is nu 'officieel': VlaggetjeVlaggetje is sinds 1-1-2011 een echt bedrijf inclusief KvKnr etc. Het bracht heel wat werk met zich mee, en dan vooral veel uitzoeken, regelen en formulieren invullen maar ik ben er erg blij mee :)

Ik maakte een geboorteslinger...
















En een feestslinger voor mijn jarige moeder...
















Gisteren zijn de flyers voor mijn shopje geleverd, echt super!
















Dan natuurlijk ook nog de uitslag van de give-away, bedankt voor al jullie reacties! Lekker ouderwets met lootjes in een schaaltje werd de winnaar bekend:









Gefeliciteerd! Mail je me jouw adresgegevens, dan komen de slingertjes jouw kant op!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je "bedrijfs-status" :-)
    Spannend hoor! De slingers om het te vieren heb je in ieder geval in huis hihihi...
    En Tinke gefeliciteerd!


    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, gelukkig kreeg ik een mailtje met de melding dat ik gewonnen heb. Had ik even helemaal niet in de gaten...
    Bedankt Creaief, ik hou de brievenbus in het oog!
    Grtz Tinke

    BeantwoordenVerwijderen