Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


13 juni 2011

Giveaway vanwege mijn 2e blogverjaardag!

Wat?
Een stoelslinger, in kleur en motiefjes van jouw keuze!
Een wat...?
Versier de stoel van de jarige met een vrolijke stoelslinger! Stoffen slinger van 2 meter lengte met minivlaggetjes eraan.
Hoe?
Laat hier een berichtje achter, vermeld ook welke kleur/motiefjes je de stoelslinger graag zou willen. Een linkje plaatsen op je blog is natuurlijk leuk, maar niet verplicht.
Tot wanneer?
Op 12 juli, Creaiefs blogverjaardag, wordt de winnaar bekend gemaakt!

31 opmerkingen:

  1. Een vlaggenlijn staat al lang op mn planning, maar het komt er niet van. Eentje winnen zou het me veel makkelijker maken :-)
    Ik plaats een linkje op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely.I love Matioshka,paisley,everything in this picture is lovely>

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm.... ben ik te laat??? ik hoop het niet, een vlaggenlijn lijkt me leuk! Ik heb net mijn eerste naaiprojectje afgerond: een vlaggenlijn:) Met allerlei haken en ogen eraan dus een mooiere lijn is van harte welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh nee, gelukkig! ik zie dat het tot 12 juLi loopt. Dan plaats ik nog even een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, leuk zeg! Ik doe graag mee voor een slinger met groen. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oei, die is wel heel leuk! Ik doe ook grrrrrraag mee ;-)
    Duimen maar!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh! Vlagjes zijn wel iets leuk om te winnen!
    Ik wil graag mee doen :) (En hoop dat als ik zou winnen- als ooit eens een keertje gluk zou hebben ;) - dat het geen probleem is dat ik dan op kamp ben)
    Hopen maar nu!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee! Een vlaggenlijn staat al een hele tijd op mijn to-do lijst, maar 't komt er maar niet van..

    Groetjes,
    Eline

    (ps 'k heb ook een linkje naar je give-away op mijn blog geplaatst)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook graag mee! Moest ik winnen (duimen!) mag de vlaggenlijn verschillende motiefjes en kleuren bevatten, hoe bonter, hoe beter! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh leuk ik doe graag mee en voor rood!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi!
    Ik zou graag willen meedoen. Zoveel mooie stofjes... Ik zou gaan voor... de oranje stof met witte bollen of witte bloemen... of die met de russische matroschka. Mij maakt niet uit welk je neemt. Ze zijn allemaal zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk, ik zie mijn dames al zitten met de taart en zulke mooie slinger. Twee kleine dametjes, dus zoiets als op het plaatje zou helemaal mooi uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, een slinger! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, zo'n kleurrijke vlaggetjes zouden hier mooi passen in mijn interieur! Ik doe graag mee! En alle kleurtjes zien er leuk uit, dus voor mij allemaal gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moest ik hem winnen, zou ik graag ééntje hebben met alle kleurtjes van de regenboog: Pas écht kleurrijk voor een groots feest! x Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een reuzenlange vlaggenlijn van 11 meter heb ik al, maar zo'n stoelslinger van 2 meter met minivlaggetjes, dat ken ik niet en lijkt wel supertof. Dus doe ik graag mee. En hoe feller en drukker de stofjes, hoe vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo, zo mooi! Een vlaggenlijn wil ik ook wel graag winnen! Voor mijn dochtertje dat 1 jaar wordt in september, zou ideaal zijn, niet? Ik ga voor kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh,zo'n slingertje is wel een super idee! En super vrolijk met al die gekleurde stofjes! Dus ja, ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb 2 meiden dus iets met roze doet het altijd goed! Ik zet een linkje op m'n blog. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOh leuk, ik doe mee. De eerste jarige in ons gezin is mijn zoontje maar er zitten niet echt jongensstofjes bij of wel? Maar ik heb ook meisjes, dus bont en felgekleurd is ook goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heel graag mee en wens je bij deze al een hele fijne blogverjaardag!
    Voor de slinger... iets multifunctioneel, ik hou van verrassingen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hip hip hoeraaaaa... en slinger met groe, roos of blauw vind ik dik ok!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n stoelslinger is altijd een succes, welke jarige wil nu niet op zo'n vrolijke stoel zitten! Alle kleurtjes zijn leuk, maar toch een lichte voorkeur voor groen!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, leuk... ik ging ook een vlaggenlijn beginnen maken voor in de kleuterklas later, maar ik ben er nog steeds niet toe gekomen.. dus bij deze waag ik ook nog snel mijn kansje in blogland. En de kleurtjes en motiefjes laat ik (als ik win) aan jou over :) het is voor in de kleuterklas en hoe vrolijker, hoe beter :-)
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb je blog net ontdekt. Altijd leuk zo'n vlaggenlijn! Rood is de kleur. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik ontdek ook net je blog. leuk zeg!
    ik kies voor geel met oranje bollen. heel leuk.
    veel blogplezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik doe mee wat een leuke give away!
    Mij maakt het niet zoveel uit welk motiefje maar ik hou wel van bloemetjes.
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten

    Groetjes flo
    creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh dat is een leuk idee een stoelslinger...ik doe graag mee. Ik vind de beide stofjes met de rondjes erop erg leuk, grote rondjes (stofje op de voorgrond) en de kleine rondjes (links achter de grote rondjes)Ik ga even een linkje plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi,
    Super leuk dat je een volger bent geworden dat vind ik altijd leuk!!!
    Ik zie je wel weer op mijn blog

    Groetjes flo

    creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. haaaaalo srry ik kom wat laat maar kan ik nog mee doen !!! ?
    ik hoop van wel !
    en uuh een fijne blog verjaardag nog verder hé !!
    groetjes
    Marie
    ps ik ga je volgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. uuh voor mij is het kleur gelijk
    mijn blogje

    www.marie-lu-devos.blogspot.com
    www.polkadotjesbloem.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen