Welkom bij Creaief!

Op zoek naar unieke spullen? Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, en maak bijvoorbeeld theemutsen, feest- naam- en geboorteslingers, tasjes, kussenhoezen en nog veel meer!

Op deze site vind je voorbeelden van reeds gemaakte spullen, maar alles kan gemaakt worden volgens ieders persoonlijke wensen. Zo heb je unieke spullen precies zoals jij ze wil!


Stuur gerust een mailtje of laat een berichtje achter op deze site voor meer informatie of creatieve verzoekjes!
Ben je op zoek naar een stoffen slinger? Neem dan eens een kijkje in mijn VlaggetjeVlaggetje shop.


12 juli 2011

Hieperdepiep....hoeraaa!

Bedankt voor jullie reacties op mijn traktatie-giveaway vanwege het 2-jarig bestaan van Creaief!!!
Ik ging lekker ouderwets aan de slag met pen, papier en schaar










En tadaaaaa

















Wauw, leuk... ik ging ook een vlaggenlijn beginnen maken voor in de kleuterklas later, maar ik ben er nog steeds niet toe gekomen.. dus bij deze waag ik ook nog snel mijn kansje in blogland. En de kleurtjes en motiefjes laat ik (als ik win) aan jou over :) het is voor in de kleuterklas en hoe vrolijker, hoe beter :-)

Groetjes x

Gefeliciteerd!!!
Mail je me jouw adresgegevens, dan komt er een vrolijke handgemaakte stoelslinger je kant op!

1 opmerking:

  1. Wauw wat leuk! Weer iets bij om te bewaren voor in de klasjes later.. bedankt!!! x

    BeantwoordenVerwijderen